• ТОО «СП» 
    CASPI BITUM»

    Табысты жолдар үшін берік негіз
  • Кәсіби құрылым

    Жоғары білікті мамандар
  • ТОО «СП»
    CASPI BITUM»

    Қазақстандағы жол битумдарының ең ірі өндірушісі

Құрметті достар!

Біздің компанияға қызығушылық танытқаныңыз үшін шын жүректен алғыс айтамын.

2013 жылдан бастап біз жол битумдарын өндірушілер нарығында жұмыс істеп келеміз. Жоба маңыздылығы жағынан ерекше және әлеуеті өте жоғары. Қаражанбас кен орнындағы мұнай, оның ерекше қасиеттері бар, жоғары сапалы жол битумдарын өндіруге мүмкіндік береді, дейді мамандар, бұл ТМД елдеріндегі ең жақсы өндірушілердің бірі. Қазақстанда бұл тотыққан және модифицирленген жол битумын шығаруға бағытталған, Қазақстанда теңдесі жоқ инновациялық өнім шығаратын жалғыз зауыт. Бұл артықшылық бізге әрі қарай жүйелі дамуға айтарлықтай серпін береді. Біз дүниежүзінің кез-келген нүктесінде тасымалдау кезінде түпнұсқалық сапаны сақтап қалуға мүмкіндік беретін оралған битумдарды, әсіресе үлкен пакеттерде шығару қарқынын арттыруды жалғастырамыз.

Ақтау зауытының битумы Қазақстан Республикасының барлық дерлік стратегиялық автомобиль жолдарының, соның ішінде Батыс Еуропа - Батыс Қытай автожолдарының құрылысында қолданылды. Біз қазірдің өзінде елдегі битумдардың жалпы нарығының 45% қамтып отырмыз және біз мұнымен тоқтап қалғымыз келмейді. Біздің команда компанияның беделі мен атауын бағалайды, сондықтан ол кәсіби, тиімді және тиімді жұмыс істейді.  

Сун Гуантао
Бас директор

ӨНІМДЕР

Зауыт BND 70/100 және BND 100/130 маркалы жол битумдарын шығарады, бұл ең қиын және қолайсыз жағдайларда жұмыс істеу кезінде өзін жақсы дәлелдеді. Ол ауыр жүктемелерге өте жақсы төтеп бере алады, бұл оны төсем төсеу үшін тамаша материал етеді.

BND 100/130 битумы әмбебап, барлық жол және климаттық аймақтарға қолдануға ұсынылады.

BND 70/100 битумы барлық жол және климаттық аймақтар үшін ұсынылады, біріншіден басқа, суық мезгілде орташа айлық температура - 20 ° С-ден аспайды.

Қаражанбас кен орнының жоғары шайырлы битуминозды майы шикізат ретінде пайдаланылады, ол ауыр, шайырлы, төмен парафинді, күкіртті, қалдық фракцияларының жоғары шығымдылығымен ерекшеленеді.

2008 және 2011 жылдары мұнайға кешенді зерттеу жүргізілді. Фушун мұнай және мұнай өнімдері ғылыми-зерттеу институты (ҚХР) тотыққан және полимерлі модификацияланған жол битумдарын өндіруге жарамдылығын және жобалау үшін бастапқы деректерді бере отырып.

Өндірілетін өнімнің сапасы қазіргі заманғы жабдықтармен жабдықталған «CASPI BITUM» БК »ЖШС-нің орталық зауыт зертханасында жүзеге асырылады. Зертханада ГОСТ ИСО / МЭК 1702-2019 талаптарына сәйкес аккредиттеу белгісі бар. Битумның әр партиясы ҚР СТ 1373-2013 талаптарына сәйкес 11 индикатор бойынша талданады. Егер таңдалған үлгі барлық нормативтік талаптарға сай болса, белгіленген үлгідегі сапа сертификаты беріледі.

Тотыққан битум шығару қондырғысының жобалық қуаты - жылына 406,5 мың тонна.

   

Модификацияланған битум - бұл жол жамылғысының динамикалық және температуралық жүктемелерге, икемділікке төзімділігін беретін, жоғары адгезияға және температураның кенеттен өзгеруіне жоғары қарсылыққа байланысты көліктер қозғалыс кезінде деформацияны болдырмайтын асфальтбетонның құрамдас бөлігі.

Полимер модификацияланған битумның жұмыс температурасын 100 ° C-қа дейін көтереді, бұл әдеттегі битумға қарағанда 40-50 ° C-қа жоғары, бұл оның тозуға төзімділігін түсіндіреді. Жол төсемінің жарамдылық мерзімі 1,5-2 есе артады.

Түрлендірілген битум өндіретін қондырғының қуаттылығы - жылына 120 000 тонна.

 

Қапталған битумның басты артықшылығы - бұл көптеген физикалық және химиялық параметрлерді сақтау мүмкіндігі, өйткені бірнеше қыздыру және салқындату циклдері алынып тасталады. Оны кез-келген климаттық жағдайда қолдануға және сақтауға болады. Өндірістің маусымдылығы алынып тасталады.

Үлкен қапшықтарға салынған битум - бұл Қазақстан Республикасында теңдесі жоқ инновациялық өнім.

Қапталған битум өндіретін қондырғының қуаттылығы тәулігіне 1200 тонна.

 


0

Лет на рынке дорожного битума

0

тонн переработано нефти

0

тонн изготовлено дорожного битума

0%

доля от произведенного битума в РК